BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 14, 2011

seronoknya!!!

yeay!! jom cuti-cuti Malaysia...
esok, saya bersama keluarga besar saya akan bercuti ke satu destinasi...
walaupun hanya dalam Malaysia, sekurang2nya boleh mengurangkan tekanan esp tekanan di tempat kerja..

sekarang, saya dan anakanda saya berada di BTHO...
saje je balik walaupun hakikatnya esok akan berjumpa juga di Kuching...
tapi memandangkan flight kami xsama, so jumpa kat Semenanjung dulu la ye...hehehe

Lgpun, saya tahu mak & abah rindukan anakanda saya, Haziq Iman... (saya sendiri pun rindu sangat2 kat budak busyukni time pegi kerja...)

Jom tengok aksi-aksi anak bujang saya...





Haziq oh Haziq.... mama rasa nak nak cubit2 kamu...eei, gerrrram!! (maknanya mama sayang kamu!)
Tak sabar nak tunggu esok...nak bawak Haziq jalan2..nak spend masa berkualiti bersama Haziq dan ayahnye...

0 comments: