BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 24, 2011

Part 1 -Welcome to Bumi Kenyalang...

hahaha...malu dengan diri sendiri...
sepatutnya saya masukkan entry ni awal2 lagi...
Saya sekeluarga ke Sarawak pada 15-18 Julai yang lepas..
tapi sebab saya agak sibuk,tu yang xupload2 sampai hari ni!!!

haish... ida oh ida...

k la, to be honest, inilah journey pertama saya menaiki kapal terbang...
the same thing goes to my hubby..
semua benda pun mesti ada kali pertama kaaan???
actually masa kecik2 dlu pernah naik dah..tapi sy xingat langsung pengalaman itu...

walaupun kali pertama, kitorang xdela 'kampung' sangat kay..
eksyen sungguh statement ni
bukan pe,abg saya yang dah 'BANYAK' kali naik kapal terbang tu syik ejek sy je!!

so, ini adalah pic sepanjang perjalanan pergi..pada 15 Julai 2011 yang lalu...


On the way to LCCT - tunggu paklong+family

Haziq nampak penat sebab baru bangun tido...

Haziq with mama

At the airport

Kanak2 kesayangan saya - Haziq, Izmi n Ayyum

Xreti  nak dok diam...

Ayah dukung sebab dah xlarat nak kejar!

Dah selamat boarding..

Xla gayat sangat... ;p

Muka ceria anak mama...

Anak ayah...

Bumi Sarawak...


Haziq excited nak landing...


Haziq meninjau keluar tingkap

Ok mama, sikit lagi nak sampai dah...yeay!!

Ok..landing time....
Kami bertolak pukul 150 pm dan sampai sekitar jam 3.40pm...
sampai2 seorang doctor telah menunggu di luar...
trus zasss ke rumah doktor di Batu Kawa....


malamnye pulak...kami ke Restoran Barok...
nak merasa Nasi Ayam Penyet....

Co-driver tp dok belakang...

Ni la dia..Nasi Ayam Penyet...

Di tingkat atas restoran (sila abaikan 'kegemukan' saya ~ ia sekadar ilusi optik ;p

Turun ke tingkat bawah

Ada warung2 kecik

Restoran Barok...

Haziq tengok apa tu sayang!!

Secara kesimpulannya... Nasi Ayam Penyet tu sedapla jugak..
ayam dia macam ayam goreng berempah...
Nasi putih + ulam2...
Kami irder tomyam juga sebab xde kuah kang tercekik pulak..
tapi tomyam dia memang sedaaap!! kaw sangat!!

ok la...end of part 1..
saya akan sambung lagi cerita tentang tempat2 yang kami pergi sepanjang percutian kali ni....
tata!!

0 comments: