BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 31, 2011

salam aidilfitri...

selamat hari raya saya ucapkan buat semua..
tahun ni saya balik johor...
as usual, rutin hari raya pertama ialah bersalam-salaman sesama keluarga...
syahdu juga... cair mascara saya...huhuhu
tapi xpe, yang penting 0-0...

mak abah saya sempat pesan macam2 masa time salam tu...
apa yang mereka pesankan??
banyak...tapi salah satunye ialah menjadi isteri yang solehah dan menjadi mama yang baik...
pesanan lain biarlah saya je yang simpan ye..hehehehe

ni gambar kami sekeluarga...yang tiada dalam gambar ialah along..(tahun ni dia balik kelantan dulu)...dan kalo perasan buah hati saya pun xde dalam gambar sebab dia tengah lena diulit intan dalam buaian....


destinasi pertama ialah rumah atok di Simpang Renggam....


Destinasi berikutnya ialah ke rumah mak long dan mak ode (sebelah mak) di Pontian...

Warna tema kami sekeluarga thn ni ialah merah....
tahun ni saya xbanyak baju raya pun..ada 2 helai..
lebih banyak beli baju si kecil sy je...

ok lah...selamat hari raya dan maaf zahir batin buat semua ye!!!



0 comments: