BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 27, 2011

balik kampung...ooooo balik kampung...

sabtu lepas, 25 Jun 2011, kami sekeluarga + mak hubby + abah hubby + alleya balik kampung di Melaka...
xtdo sana, balik hari je...

seronoknye anak mama ni...

Geram tengok apa tu sayang...

alleya yang sungguh excited nak balik rumah nenek buyang!!

ayang mama ternganga tengok apa tu!!

Pemandu berhemah...vroom...vroom...

Syukla mama ni...

Dah tidur pemandu berhemah


alleya mengedik sampai nampak perut!!!

Selamat datang....

Kanak-kanak berdua, sibuk berlari2 kejar kucing di rumah nenek ngah dorang....mama dok terkejar2 sbb takut kucing tu gigit Haziq..(saya ni takut kucing sebenarnya, sbb tu saya jadi over-protective!!)huhuhu















ptg dalam pukul 4.30 ptg, kami bertolak balik ke PD.On the way, g bli KFC sebab nak celebrate birthday mak pada esok harinye..kira advanced celebration la..
sampai je umah mak petang tu, saya la orang pertama yang pengsan!!! kepala sangat berat macam ada batu...
pastu hari ahad, bangun pagi, pinggang saya macam cramp! sakit sangat sampai rasa nak menangis!!! saya ni kadang2 negatif sket (macam abah saya..hehe,ni mak saya yang kata)..saya dah pk macam2..saya sakit itu, sakit ini....
dah jumpa doctor n diagnosis doctor ialah backache..sebab otot2 di pinggang saya kejang... huhuhu..
Haziq pun time2 mama sakit ni syik nak berdokong je... dengan berat 9.4 kg tu, mama memang xlarat nak oi!! Doctor pun pesan supaya jangan buat keje berat termasukla mendokong bayi saya tu..;( tapi kalo dah menangis, xkan saya nak biarkan,terpaksala dokong gak...
sekian...xleh dok lama2 depan laptop..pinggang saya masih sakit!!

0 comments: