BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 27, 2011

~ MELILEA ~

Hubby dah lama minum Melilea Organic ni... saya tengok je, xpenah try...
tp pagi tadi hubby suruh minum since saya merungut kat dia tentang perut saya macam banyak angin... huhuhu
actually, hubby saya dah jadi member tuk produk ni....

Memang diperbuat daripada bahan-bahan organik

Melilea Organic Henry Apple Orchard - kaya dengan Vitamin C.. Kandungan Vit C 117%

Melilea Organic Nutritious Botanical Powder - mengandungi 28 jenis sayur dan buah2an organik

Melilea Soya Drink - yummilicious!!
Juga sesuai untuk baby 3 bulan ke atas...
Pagi tadi saya cuba..saya campurkan Melilea Organic + Apple Orchard ---> boleh tahan rasanye..hehehe...sok boleh minum lg...

Lagipun, saya dah terasa diri saya GEMOKS!!!
lepas bersalinkan Haziq, saya masih TIDAK berjaya menurunkan 4kg lemak degil supaya berat badan saya kembali ke berat sebelum bersalin....mimpi hanya tinggal mimpi...
Walaupun jeans+baju semua masih muat, keGEMUKan yang tersorok masih wujud
dan hanya saya n hubby yang nampak...saya masih xpuashati!! huhuhuhu....
Haziq, mama xsalahkan kamu...jgn salah paham yer sayang!!

So, tu je la nak cerita... saya sekadar nak berkongsi produk yang sihat ni...
sama2la kita menjaga kesihatan seisi keluarga!!!

0 comments: