BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 5, 2011

teringat zaman Uni dolu2...

Tengah boring sangat...
Haziq Iman sedang tido lena dalam buaian dan ayahnye sedang rajin bekerja...huhuhu..
SAMSUNG oh SAMSUNG...hari ahad pun hubby saya kna g keje...hadoii...

dan bila boring2 ni, dok tengok album2 lama dan.....
teringat zaman kat Uni dulu...
UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA...(UKM KL)

dilla, anis n saya

Housemates saya

Kak cmut

3 dara pingitan....;p

Kalau diingat2, memang banyak kenangan manis bersama rakan-rakan sekuliah dulu..esp rakan2 serumah..DILLA, IMA, KAK ROS dan ANIS...
skang masing-masing dah jauh.ada yang di utara,ada yang di selatan...sume pun dah kawen. yang paling xpercaya, Ima dah ada 3 org baby!!!

so sebagai refreshment kepada kawan-kawan Uni, saya nak keluarkan semula gambar-gamabar sekitar Pharmacy Nite...tahun 2006, i guess...

Kak Ros, Saya, Ima, Dilla, Fiza, Izyani, K Cmut ~ sume cun kan?


Keceriaan student2 farmasi FSKB

Barisan depan - Kak Linda, Faiz dan Faizah...

Bersama Kak Asmat...

Kena buat persembahan....

Bersama lecturer ~ Pn Adyani

Me ~ slim banyak dari sekarang...huhuhu

My dearest roomate ~ Ima

My dear Kak Cmut... ~ baju grand habis!!!
Kalau diingat2 memangla best zaman belajar, tapi tak nak la balik ke zaman tu sebab sekarang lagi best sebab ada Haziq Iman!!! hehehe.... Statement xboleh blah..

That's all for now...
Kepala cam ting tong ting tong... pening... nak take a nap lah..
ok, jumpa lagi di post akan datang....

0 comments: