BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 6, 2011

besar sangatkah dia?

pagi2 lg dah dapat khabar yang langsung tidak menggembirakan dan khabar tersebut juga membuatkan aku SAKIT HATI sampai tepat jam 5.30 petang..(bila balik rumah,stress ditempat kerja xperlu ikut sama ye...)
persoalannya...KENAPA dia sangat xpuashati dengan apa yang kami dapat?
syik nak mengungkit je... MENYAMPAH betul!
lagipun, aku tau dia bukan nak aku dapat 'benda' tu pun... aku dapat pun bukan sebab dia....

eiii... geram,geram,geram.... dia ingat dia paling besar dan bebas nak cakap apa2?
Hello, besar mana pun angka tu xbawak sampai mati k....
apapun, aku masih xkan berpuashati...aku akan buktikan sesuatu pada dia....

k la, time to sleep..mata dah ngantuk.... M.A.L.A.S bila fikirkan hari esok... huhuhu

0 comments: